

SOMMEREVENT FOR BUSINESSDAMER
"2025"

Tenk å få invitere masse hyggelige businessfolk til et skikkelig sommerevent...
Ja, jeg gjør det igjen!
Den 16. - 18. juni 2025 blir det gründertreff i superluksuriøse omgivelser på Jacy´z Hotel i Gøteborg, og jeg håper akkurat du har lyst til å bli med på dette eventet som kommer til å bli helt fantastisk! ✨
Hvem kommer: Vi blir 40-50 etablerte gründere som alle lever av/ er på vei til å leve av egne konsepter. Helt garantert noen spennende folk du kjenner (til) og vil bli bedre kjent med.


Hva er dette?
Hva: Faglig påfyll på dagen og festmiddag til kvelds!
Hvor: Jacy'z Hotel i Göteborg (Sjekk ut det rålekre hotellet her 😍)
Innhold: Fulldags konferanse med samtalefokus + festmiddager på kveldene + Pool Club
Hvorfor: Gode samtaler, nye bekjentskaper, masse moro!
Når: Mandag 16. juni til onsdag 18. juni 2025.
Overnatting: I kjempeflott enkelt- eller dobbeltrom på hotellet, 2 netter.
Påmelding: Via skjemaet på siden her.
Ta med: Godt humør, finstas og bikini (til Pool Cluben) er alt du trenger. Mat, kaffe, te, vann, snacks og skrivesaker på hele eventet er inkludert i prisen.
NB! Drikke til maten er ikke inkludert, men du kan kjøpe drikkebonger.
Forbered:
-
Finn noen å kjøre sammen med HER
-
Book en lengre fotoshoot med Popup-fotografen (info om dette kommer snart)
PROGRAMMET
Mandag 16. juni – Dagen før dagen
Fra 15.00: Ankomst og innsjekk på det råstilige hotellet + mottakelse
19.30: 3-retters middag i restauranten Archie´s (1. etasje)
Tirsdag 17. juni – Dagen er her!
09.00 - Luksusfrokost i Archie's (1. etasje)
10.00 - 10.45: Kommer
10.45 - 11.00: Pause
11.00 - 12.00: Kommer
12.00 - 13.30: Minglelunsj i 24. etasje!
13.30 - 14.30: Kommer
14.30 - 15.00: Ettermiddagsfika
15.00 - 16.00: Kommer
16.00 - 16.15: Avslutning
16.15 - 19.00: Mingletid, tilgang til Pachanga Pool Club
19.30 og ut i sommernatten: Festmiddag i Archie's (1. etasje) + drinker og dans!
Onsdag 18. juni – Tid for hjemreise
09.30 - Luksusfrokost i Archie's (1. etasje)
11.00 - Utsjekk og avreise (eller heng rundt i den superkoselige baren en stund)
Fotomuligheter:
Alle som er påmeldt på eventet er garantert å få en liten mini-shoot (forutsetter at du booker deg inn via skjemaet du finner link til over). Vi skal kjøre hurtigshoots hvor du får noen minutter foran Miriams kamera. Og hun er så dyktig at det blir KJEMPEBRA bilder av det!
Og hvis du vil benytte anledningen til å få mange skikkelig gode brandbilder kommer Miriam til å legge ut noen av sine legendariske hurtigshoots for salg. Tenk å ha brandbilder fra de omgivelsene!
Felleskjøring:
Det planlegges felleskjøring fra diverse steder rundt omkring i landet, noe jeg er veldig glad for. Jeg vil ikke ha ansvar for det, men jeg har opprettet et Google-dokument for å avtale her.
Parkering:
Hvis du vil parkere i hotellets parkeringshus må du forhåndsbooke plass her.
Gleder meg til å se deg der!
Hilsen Hilde Kloppbakken
hildekloppbakken.no
Ps: Hvis du har noen spørsmål er det bare å sende meg en e-post på hilde@gotomedia.no



Sommerevent med Hilde og de herlige gründerdamene hun tiltrekker seg anbefales på det varmeste. For en vidunderlig energi! Jeg var høy på lykke og inspirasjon i flere uker etterpå!
Stine Kase

Jeg kan ikke få understreket hvor utrolig viktig det er å treffes FYSISK, når man jobber så mye alene og digitalt som vi gjør. Og Hilde lager de BESTE eventene! Sommereventet sist var MAGISK, så klart jeg blir med igjen!
Anette Thaulow

Omtale kommer
-